Interkulturel kommunikation – sprog og medier

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Over tre seminardage sætter dette kompetenceudviklingstilbud fokus på 2. fremmedsprog, men åbner sig også op mod andre fag.

Idéen bag er at se interkulturel kommunikation som en helhed af viden, færdigheder og kompetencer og inddrage disse i undervisningsforløb.[/vc_column_text][vc_column_text]Datoer:

1. kursusdag 3. februar 2016

2. kursusdag 10. marts 2016

3. kursusdag 14. april 2016

Tid: Alle dage 10.00-16.00

Sted: Aarhus Universitet

Pris: 6000 kr for hver lærer (gratis for eleverne)[/vc_column_text][vc_column_text]

Download og læs mere om kurset her

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Forløbet skal:

– Styrke sammenhængen mellem efteruddannelse og praksis
– Udvikle og styrke samarbejdet i studieretningerne
– Styrke forbindelsen mellem fremmedsprog i gymnasierne
og på universitetet
– Inddrage eleverne aktivt i planlægningen af undervisningen
– Åbne 2. fremmedsprog mod andre af gymnasiets fag.

[/vc_column_text][vc_column_text]Tilmelding: Klasser deltager i kurset som en helhed og skal stille med:

– To lærere, der deltager i samtlige kursusdage (den ene skal undervise i 2. fremmedsprog)
– To elever pr. kursus

Tilmelding sker via dette link.

Deadline: 20 januar, 2016[/vc_column_text][vc_button title=”Tilmeld dig her” target=”_self” color=”wpb_button” icon=”none” size=”wpb_regularsize” href=”https://docs.google.com/forms/d/1jSWsziQlTDd_TyEa0_XXL7uQkK7EnGxR4A9uHugcNSc/viewform”][/vc_column][/vc_row]